Tegnap újra ugorhattam.
Két ugrás, de nagyszerű volt.
Mint mindig, nehezen indult a nap. Hiába 9 óra az üzemkezdet. fél 10-kor már elkezdtük kitolni a gépet a hangárból. Az jó jel, hogy kettő tandempilóta is ott van. 8-8 utassal, ami legalább 8 felszállást is feltételez.
Második felszállásban vagyok benne 3000m és az oktatómmal ugrok. Készülök az A vizsgára. Felszerelés előtt elpróbáljuk a gépajtóban, hogyan fogunk egyszerre ugrani. Ő kikapaszkodik kívülre, én fejessel belülről. Megbeszéltük a levegőben elvégzendő gyakorlatokat.
Később felszerelünk, felszállunk. 3000m felkészülünk a kiugrásra. Nagyon jól sikerül. Zuhanunk, látom az oktatómat, ő int, hogy kerüljek közelebb, zárjunk össze. Nehezen megy , inkább ő zár felém. Jelzi, hogy csináljak hátraszaltót. Ez nagyon jól sikerül. Azután forgás jobbra, balra, ezek már mennek. Összezárunk, szétválunk és elint, hogy nyitás. Elfordulok, csúsztatok és nyitok. Az ernyő szépen nyílik. földet érés előtt kicsit alacsony fordulót csinálok, de jól kijövök belőle, fékezek és egy ügyes földet érést produkálok.
Kielemezzük a gyakorlatot és arra jutunk, hogy csak az összezárást fogjuk gyakorolni a következő ugrásnál.
Sajnos a repülő rádiója meghibásodott így a hiba elhárításáig nincs felszállás. Több mint 2 óráig tartott a hibafeltárás, javítás. 5. felszállásra vagyok beírva.
Újra a gépen. 3000m, beállunk az ajtóba. Most másképp ugrunk ki. Kicsit kiborulok, de rendezem a helyzetem, amelyben egy taszítással az oktatóm is segít. Elválunk, int, hogy közelítsek. nehézkesen, de megy. Újra elválunk, közelítünk és ezt ismételjük. Gyakorolni kell még. Elint, csúsztatok és nyitok.
Kielemeztük ezt is. Nagyon billegek a levegőben, változtatni kell a homorításon és talán akkor könnyebb lesz az összezárás.
Megvolt ennek a napnak is a drogadagja.